Sider

mandag 11. mars 2013

Lys og mørke

Hei, jeg har da lagt 3 mørke og lyst leier. Dere kan se hva jeg har laget her nede:

                         1. Først så lagde jeg tynne pølser og satt sammen over hverandre.

                       2. Også lagde jeg et hjerte med lys og mørkt kontrast for å pynte litt.

                                           3. Mitt andre leier handler om ''dag og natt''.
                                   Først så skjærte jeg en rundt sol og lagde mange stjerner.

                                     4.  Jeg måtte ha hvit rundt leieren for å se litt 3D ut.

                                      5. Jeg lagde litt ekstra leier, Det jeg gjorde er at jeg
                                          lagde Yin - Yan modell, men på annen design.

Det jeg kunne gjort bedre på denne oppgaven er at jeg kunne designet alle leirene mine bedre.
Jeg kunne bruke en annen bra teknikk for å få en bra form på første leieren og den siste leieren.
Det som jeg var ikke fornøyd med var at designet på den siste leieren var ikke så fint, som jeg har planlagt, men trenger mer øvelse med å bruke hånd, ellers så var jeg fornøyd og det var interessant å kunne bruke mine hender som jeg ikke pleier å gjøre før. Det jeg lærte ved denne oppgaven var at; man kan lage hva som helst ved å bruke pølseteknikken.

                                                                        KIMMI








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.