Sider

mandag 11. mars 2013

Techniques..

HEIIIIIIIIII BLOGGEEEENNNNN!!!!!!!!!!! <33333333333333333
Jeg har lagd fire forskjellige ting ut av leire. De har lys/mørk kontrast. Jeg har brukt 4 forskjellige teknikker, som en teknikk der jeg skjærte ut en katt i mørk leire. Så tok jeg å dekka med hvit slikker, "imprint" der jeg lagde en mørk plate også tok jeg hvit slikker over. Jeg lot det tørke en liten stund også skjærte jeg ut et mønster over, "agateware" tekknikk hvor man blander to forskjellige farger sammen og til sist en teknikk der jeg lagde en plate som var mørk også kjevla jeg strimler av lys leire over...

                                                                  (imprint)
                                                              (agateware)
                                                                (slab inlay)
Det å lære disse teknikkene vil være fint til senere arbeid med leire!

BLOGGEEEESSS!!!!!! <333333333333

1 kommentar:

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.