Sider

tirsdag 30. april 2013

Sko


Jeg har lagt en høy hale ved å bruke lys og mørke leier. Et bilde av et ferdig produkt:
  

Jeg fikk inspirasjon fra en nettside som står for det meste om leier. Jeg ville velge å lage sko ved å bruke lys og mørke leier, fordi jeg ville prøve ut å lage litt avansert måte. Jeg brukte både plate teknikk og pølseteknikk for å få dette til, men det viser at skoen ble for tung på midten av skoen og det er derfor skolen ble litt skeiv. Det som jeg kunne ha gjort bedre er å kunne bruke teknikkene riktig, men har utforsket litt på hvordan jeg kunne lage en sko ved plate teknikk og pølseteknikk. Det som var litt vanskelig for meg var å sette formen på skoen, mens halen tørkes under for. Jeg leste masse om denne teknikken, men det var ikke så lett som jeg trodde. Jeg brukte Ipaden min for å ta bilde, med en veldig god kvalitet :) - Kimmi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.