Sider

tirsdag 30. april 2013

Panda -Av Celine

Jeg valgte å lage en panda fordi det er det jeg tenker på når vi driver med lys-mørk kontrast.
Pandaen er jo hvit og svart og viser da veldig godt frem uttrykket lys og mørk.

Teknikken jeg brukte var en helt vanlig plateteknikk. Jeg kjevlet ut leire og skjærte ut en passe tykk firkant og lagde hull øverst i hjørnene slik at jeg kan henge den opp på veggen senere, da hadde jeg platen. Jeg kjevlet så ut både i svart og hvit veldig tynt i leire og lagde småe "kroppsdeler" til pandaen for å bruke slikker og feste delene til platen. Det tok litt tid å få laget selve pandaen da man måtte lage bit for bit og feste med slikker. Man måtte få alle delene til å passe sammen og ikke ha det for stort eller for lite.

Jeg synes selv at resultatet var greit, men jeg kunne prøvd å vært litt nøyere. Jeg fikk noe av den brune/svarte leira på det vite så det ble ikke så veldig fint. Og jeg kunne ha fått laget delene litt bedre.




 - Celine




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.